چه رویدادهای در هفته آینده بر بازار کریپتو تاثیر خواهند گذاشت؟

تاریخ: 28 مرداد 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه

در حالی که قیمت بیت کوین همچنان در حال نوسان در زیر 60,000 دلار است، برخی از آلت کوین‌ها روند صعودی، هرچند جزئی، در پیش گرفتند. در این بین، در روزهای آینده، چندین تحول مهم هم در حوزه اقتصاد کلان و هم در حوزه ارزهای دیجیتال را شاهد خواهیم بود. در ادامه این رویدادها را دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.

«سمپوزیوم جکسون هول» به عنوان مهم‌ترین گردهمایی اقتصادی این ماه شناخته می‌شود. در این رویداد، مقامات گروه 20 وضعیت اقتصاد جهانی را ارزیابی خواهند کرد و اظهارات رئیس فدرال رزرو و سایر چهره‌های کلیدی، به ویژه با توجه به ترس از رکود جهانی، اهمیت قابل توجهی دارد. بانک‌های مرکزی نیز ممکن است مواضع خود در مورد ارزهای دیجیتال را در اینجا مورد بحث قرار دهند.

تورم جهانی کاهش یافته و فدرال رزرو را وادار کرده است تا کاهش نرخ بهره را به تعویق بیندازد تا از معکوس کردن روند کاهشی جلوگیری کند. در همین حال، سایر بانک‌های مرکزی کاهش نرخ بهره را آغاز کرده‌اند. اظهارات پاول در این نشست می‌تواند به سیاست‌های مرتبط با نرخ بهره و استراتژی‌هایی برای جلوگیری از رکود بیشتر اقتصادی بپردازد.

صورتجلسه فدرال رزرو که قرار است روز چهارشنبه منتشر شود، ممکن است بینش بهتری در مورد کاهش نرخ بهره در آینده و استراتژی‌های اقتصادی گسترده‌تر ارائه دهد.

نکات کلیدی برای سرمایه‌گذاران

  • سخنرانی‌ها و صورتجلسه‌های فدرال رزرو را برای پیدا کردن سرنخ‌هایی در مورد سیاست‌های نرخ بهره زیر نظر بگیرید.
  • به اطلاعیه‌های جکسون هول که بر حرکت بازار تاثیر دارد، توجه کنید.
  • در مورد شاخص‌های کلان اقتصادی، مانند ادعاهای بیکاری در ایالات متحده، به روز باشید.
  • رویداد آزادسازی توکن AVAX را فراموش نکنید، که می‌تواند به طور قابل توجهی بر قیمت آن تأثیر بگذارد.
  • گزارش درآمد NVIDIA در 28 آگوست را برای تأثیرات احتمالی روی آلت کوین‌های مرتبط با هوش مصنوعی دنبال کنید.

در نتیجه، هفته پیش رو مملو از رویدادهایی است که می‌تواند به طور قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد. سرمایه‌گذاران باید مطلع و آماده برای نوسانات احتمالی باشند.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر