توکن داگز (Dogs) چه زمانی لیست خواهد شد؟

تاریخ: 24 مرداد 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه
ایردراپ بزرگ DOGS

به روزهای پایانی شرکت در ایردراپ DOGS رسیده‌ایم. پیش از این، جامعه DOGS شمارش معکوس خود را برای روز 2 شهریور آغاز کرده و حتی اطلاعیه‌ای در این رابطه منتشر کرده بود که «عجله کنید! تاریخ لیست شدن در همان روز مشخص خواهد شد».

اما پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، در روز چهارشنبه، ۲۴ مرداد ماه، صرافی بای‌بیت تأیید کرد که ارز دیجیتال داگز در روز ۳۰ مرداد (۲۰ آگوست) لیست می‌شود – که با توجه به بیانیه جدید جامعه داگز تا 2 شهریور به تعویق افتاده است.

زمان لیست شدن داگز

تا‌به‌این لحظه، صرافی‌هایی که قطعاً DOGS را فهرست می‌کنند شامل OKX، Bitget، Bybit و HTX می‌شوند. البته در کنار صرافی‌های خارجی، صرافی ارز دیجیتال بیت پین هم به طور همزمان توکن داگز (DOGS) را لیست خواهد کرد.

برای اینکه زودتر از دیگران از لیست شدن داگز باخبر شوید، تنها کافی‌ست در بیت پین ثبت نام کنید، مراحل ساده احراز هویت آن را تکمیل کنید و با دکمه زیر به صفحه خرید و فروش داگز در بیت پین بروید. در این صفحه، با زدن دکمه «خبرم کن»، به سرعت در جریان لیست شدن و باز شدن معاملات این توکن قرار گیرید.

خرید و فروش داگز

همچنین جامعه DOGS منتظر اقدام بایننس در رابطه با لیست کردن DOGS است. اگرچه کمی بعید است که DOGS در بایننس لیست شود، زیرا بایننس روند متفاوتی با دیگران را طی می‌کند.

قابل ذکر است، طبق اعلامیه قبلی این پروژه، تمام توکن‌های DOGS به طور کامل به جامعه اختصاص داده شده و آزاد هستند. در ابتدا، DOGS توکن‌ها را بر اساس سن حساب‌های تلگرامی آن‌ها در اختیار کاربران قرار می‌داد، اما بعداً، چندین تسک دیگر نیز به صفحه خود اضافه کرد.

در حال حاضر در پری‌مارکت DOGS با قیمت 0.004 دلار عرضه می‌شود که نسبت به قیمت اولیه کاهش چشمگیری داشته است.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
کلیدواژه‌ها
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها 2 دیدگاه
در پاسخ به دیدگاه کاربر
  1. a.s
    a.s | 5 شهریور 1403

    لیست شد

  2. امین
    امین | 25 مرداد 1403

    کیف پول گرم بایننس 23 میلیارد توکن خریده احتمالا برای لانچ پول. کجای کارید؟