تپی تاون تپ سواپ چیست؟ با صرافی تپ سواپ آشنا شوید!

تاریخ: 24 مرداد 1403
زمان مطالعه:  3 دقیقه
تپی تاون تپ سواپ چیست؟ با صرافی تپ سواپ آشنا شوید!

با اینکه تپ سواپ کارش را با یک سکه ساده و ضربه زدن روی آن شروع کرد تا کپی دیگری برای بازی نات کوین باشد، حالا اما تحولی بزرگ در آن می‌بینیم که تغییر مسیر به سمت سبک بازی همستر کامبت را نشان می‌دهد.

اما این تحولات مهم بازی تپ سواپ چیست؟ چگونه می‌توان از این مرحله هم عبور کرد و سهم خود را از ایردراپ تپ سواپ بیشتر کرد؟ این مقاله را از دست ندهید.

آموزش بخش‌های جدید تپ سواپ

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که مثل روتین چند هفته و ماه اخیر، اول صبح که بازی تپ سواپ را باز کردید، با بخش‌های جدیدی مواجه شدید، قطعاً برایتان سوال شده که این بخش‌های Town و Swap که به تب‌های بازی اضافه شده، چیست؟

کاملاً مشهود است که بازی تپ سواپ در ابتدا ایردراپ خود را مانند نات کوین طراحی کرده بود، اما با موفقیت چشمگیر ارز NOT و سود خوبی که به کاربرانش رساند، خیل عظیمی از کاربران به این بازی‌های تپ تو ارن هجوم آوردند؛ در نتیجه، تعداد کل سکه‌های بازی به شدت بالا رفت.

نات کوین
خرید و فروش آسان نات کوین در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید نات کوین

این شد که تپ سواپ هم دنباله‌روی بازی همستر کامبت شد و حالا به نظر می‌رسد که با معرفی بخش‌های جدید Town و Swap هم می‌خواهد درآمد مجزایی از بازی کسب کند و هم المان‌های جدیدی برای محاسبه کوین‌های ایردراپ شده، خلق کند.

در نگاه اول، بخش Town شباهتی به ساختار ارتقای کارت همستر کامبت دارد و بخش Swap هم صرافی غیر متمرکزی است که نشان از وفاداری تیم توسعه‌دهنده به برنامه اولیه پروژه دارد.

بخش تاون (Town) تپ سواپ چیست؟

وقتی در نگاه اول به بخش تاون تپ سواپ نگاه کنید، ابتدا کمی از شلوغی صفحه شوکه خواهید شد. نوار بالایی که به غیر از تعداد سکه، سه المان دیگر را نشان می‌دهد، اولین چیز است که توجه را جلب می‌کند. این سه بخش جدید عبارتند از:

  1. تعداد سکه‌ها: همان سکه‌هایی است که تا به اینجای کار جمع‌آوری کرده‌اید. این سکه‌ها در خرید ساختمان در تپی تاون کاربرد دارد.
  2. بلاک (Blocks): این بخش که با مکعبی آبی دیده می‌شود. برای ارتقای بخش‌های بازی بکار می‌رود. البته خرید و ارتقای هر ساختمان به طور ساعتی و مانند پرافیت همستر کامبت، بلاک به شما می‌دهد.
  3. الماس (GEMS): به نظر می‌رسد که الماس‌ها مهمترین بخش این بازی هستند، زیرا تیم توسعه‌دهنده فروشگاهی هم در این بخش قرار داده که می‌توانید از آن GEMS بخرید.
  4. ویدیو سینما: المان آخر، تعداد ویدیویی‌های یوتیوبی که تماشا کرده‌اید را نشان می‌دهد.

بخش‌های جدید تپ سواپ

اولین کاری که در این بازی باید بکنید، خرید یکی از ساختمان‌های شهر است. اولین خرید هر ساختمان، نیاز به تعداد مشخصی سکه دارد. البته ممکن است خرید برخی از ساختمان‌ها تنها با ارتقای ساختمان‌های دیگر تا سطحی معین میسر باشد. بنابراین از همان ابتدا نمی‌توانید همه ساختمان‌ها را بخرید.

به عنوان مثال همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، خرید بنای Taping Guru نیاز به این دارد که بنای Monument to Toncoin تا سطح 3 ارتقا یابد. همچنین قیمت بنا هم ۱۰ هزار سکه تپ سواپ است و با خرید این بنا، ۱۰ الماس دریافت خواهید کرد.

لازم به ذکر است که خرید و ارتقای بناهای شهر، کمی زمان هم می‌برد که در ابتدا ۷ ثانیه و بعد تا چندین دقیقه و ساعت هم می‌رسد.

احتمالاً مهمترین مزیتی که خرید و ارتقای این بناها دارد، بلاک‌هایی است که در هر ساعت ایجاد می‌کند. به‌عنوان‌مثال در تصویر زیر، خرید بنای Taping Guru ساعتی ۱۰۰ بلاک ایجاد می‌کند. به نظر می‌رسد که تپ سواپ هم قصد دارد مانند همستر کامبت، ایردراپ خود را بر اساس همین Mining rate اجرا کند.

تپی تاون تپ سواپ

ارتقای بناهای تپی تاون هم مثل خرید نیاز به مواردی دارد. به‌عنوان‌مثال، در تصویر می‌بینید که برای ارتقای TapFlix به سطح ۴، باید یک واحد توکن تماشای ویدیو بدهید و در کانال تلگرامی تپ سواپ عضو شوید. بعد از دنبال کردن کانال، دکمه Upgrade را بزنید و ۸ دقیقه منتظر بمانید تا این بنا ارتقا یابد.

در ضمن همانطور که مشاهده می‌کنید، این ارتقا باعث اضافه شدن ۴۲۰ بلاک/ساعت به پرافیت شما می‌شود و همچنین ۵۰ الماس (GEMS) هم به شما تعلق خواهد گرفت. در ضمن توجه داشته باشید که ارتقای بناها، کارگرهایی که به طور پیش‌فرض ۲ نفر هستند را به مدت ۸ دقیقه مشغول خواهد کرد.

ارتقای بناهای تپی تاون

بخش Swap تپ سواپ چیست؟

همانطور که گفتیم، بخش Swap تنها قابلیتی است که با نقشه‌راه پروژه TapSwap همخوانی دارد. این بخش یک صرافی غیر متمرکز (DEX) است که هنوز توکن‌های رده بالایی را پشتیبانی نمی‌کند، اما می‌توان در این لیست تتر و تن کوین را پیدا کرد.

برای اینکه از بخش سواپ استفاده کنید، تنها کافی‌ست که والت خود را به بازی متصل و مثل هر پلتفرم صرافی غیر متمرکز دیگری توکن‌ها را در آن سواپ کنید.

صرافی غیر متمرکز تپ سواپ

صرافی غیر متمرکز کنونی، هنوز به تکامل نرسیده و قابلیت‌های شخصی‌سازی معاملاتی که در یونی سواپ یا صرافی پنکیک سواپ وجود دارد را ندارد. بااین‌حال، با توجه به تعداد کاربران بیش از ۱۸ میلیونی تپ سواپ، انتظار می‌رود این بخش در آینده بهبود یافته و تکامل بهتری یابد.

یونی سواپ
خرید و فروش آسان یونی سواپ در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید یونی سواپ

اینکه چه زمانی تپ سواپ لیست می‌شود، هنوز مشخص نیست. اما با توجه به اضافه شدن بخش‌های تاون و سواپ به بازی، به نظر می‌رسد که تیم توسعه‌دهنده قصد دارد تعداد توکن‌های عرضه را کمتر کند و تلویحاً ارزش توکن TAPS را بیشتر کند.

میلاد آقایاری

میلاد آقایاری

Fiat Free, Since 93 :) درباره کریپتو می‌نویسم. چون به نظرم راه امیدوارکننده‌ایه واسه یه کوچولو بیشتر کردن عدالت در جهان

مطالب نویسنده
کلیدواژه‌ها
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر