ارزش بازار استیبل کوین تتر (USDT) از 115 میلیارد دلار گذشت

تاریخ: 20 مرداد 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه

تتر یک نقطه عطف مهم دیگر را پشت سر گذاشت و ارزش بازار آن از مرز 115 میلیارد دلار گذشت. این دستاورد دلیلی بر این واقعیت است که این استیبل کوین نقش مهمی در بازار ارزهای دیجیتال به دست آورده است؛ به‌ویژه در روزهای پرنوسان که کاربران به دنبال دارایی‌های امن‌تر هستند.

در حال حاضر بیت کوین حدود 54.4 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، در حالی که اتریوم حدود 17.8 درصد از بازار را در اختیار دارد. ارزش کل بازار کریپتو در حدود 2.11 تریلیون دلار تخمین زده می‌شود. استیبل کوین تتر رتبه سوم را در بین دارایی‌های دیجیتال دارد.

نمودار مارکت کپ تتر
منبع CMC

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، دستیابی به این نقطه عطف بزرگ را افتخاری برای کمپانی تحت مدیریت خود می‌داند. از سوی دیگر، کمپانی صادرکننده تتر توانست در نیمه اول سال، سود خالص 5.2 میلیارد دلاری ایجاد کند، که با نیروی انسانی بسیار کمتری نسبت به صرافی‌های بزرگی مانند کوین بیس و بایننس به این دستاورد رسید. همه اینها به لطف یک سبد سرمایه‌گذاری استراتژیک و انطباق با هنجارهای در حال تغییر در امور مالی دیجیتال است.

گسترش و انطباق

با توجه به موفقیت‌های اخیر، تتر گسترش نیروی کار خود را به 200 کارمند تا اواسط سال 2025 ترسیم کرده است. افزایش کارکنان به منظور تطبیق بهتر با مقررات و افزایش کارایی عملیاتی است.

به گفته آردوینو، این کمپانی در حال ایجاد برخی ابزارهای پیشرفته برای ردیابی فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط با تتر است تا ثابت کند شفافیت دارد و از مقررات پیروی می‌کند. در تلاش برای شفافیت و ایمنی بیشتر، تتر با شرکت حفاظت از داده‌های بلاک چین، Chainalysis، همکاری می‌کند. هدف از این همکاری، توسعه پروتکل‌هایی است که نظارت بیشتر را ممکن می‌سازد.

تتر
خرید و فروش آسان تتر در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید تتر

تتر همچنین تمرکز جدی بر رشد و نوآوری بازار دارد، که شامل سرمایه‌گذاری بیش از 2 میلیارد دلار در استارتاپ‌های مختلف در دو سال گذشته، در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی و مخابرات، می‌شود.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر