سقف تاریخی بعدی ریپل (XRP) کجاست؟

تاریخ: 20 مرداد 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه

در میان پیروزی قانونی اخیر ریپل، آلن سانتانا، کارشناس معاملات ارزهای دیجیتال، معتقد است که سرمایه‌گذاران باید انتظار یک حرکت صعودی به سمت سقف تاریخی جدید، در طی بولران بعدی را داشته باشند.

سانتانا در پست TradingView در 10 آگوست، اشاره کرد که این ارز دیجیتال از ژوئن 2022 در «فاز انباشت» بوده است، که زمینه را برای یک حرکت صعودی قابل توجه در بولران آینده فراهم می‌کند.

سانتانا یک «الگوی چرخه‌ای» را ترسیم کرد و نشان داد که چگونه سال‌های مختلف با فازهای خاصی از بازار هماهنگ هستند. طبق تحلیل وی، سال 2024 سال انباشت خواهد بود و راه را برای بازار صعودی در سال 2025 هموار می‌کند. او تاکید کرد که این رفتار چرخه‌ای، نه تنها فقط برای ریپل؛ بلکه در بین آلت کوین‌های مختلف مشاهده شده است.

بر اساس تحلیل تکنیکال وی، XRP در ژوئن 2022، مشابه اتریوم، به کف خود رسید و قدرت خوبی در آن سطح نشان داد. از ژوئن 2022 تاکنون یک مرحله تثبیت طولانی برای XRP در نظر گرفته می شود.

سانتانا در تحلیل خود خاطرنشان کرد که آلت کوین‌هایی که عملکرد قوی در سال 2023/24 از خود نشان دادند، ممکن است در سال 2024/25 همان روند را ادامه ندهند. برعکس، آلت کوین‌های تحت فشار در همین بازه زمانی، می‌توانند عملکرد قوی در سال‌های آینده داشته باشند. به گفته سانتانا، این غیرقابل پیش‌بینی بودن می‌تواند به نفع XRP باشد.

ریپل
خرید و فروش آسان ریپل در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید ریپل

سانتانا برای تعیین سقف تاریخی بعدی XRP ، سطوح فیبوناچی اصلاحی را به کار گرفت. او هدف دست‌یافتنی XRP را در 1.32 دلار ترسیم کرد – با هدف بلندپروازانه‌تر برای رسیدن به سقف تاریخی جدید در سال 2025-2026.

طبق گفته سانتانا، سطوح فیبوناچی هدف 4.6 دلاری را نشانه گرفته است که نشان‌دهنده افزایش 700 درصدی نسبت به قیمت فعلی است. او در ادامه افزود:

محاسبات من 5.13 دلار را به عنوان یک سقف تاریخی جدید می‌بیند. نمی‌دانم چرا، اما احساس می‌کنم که در بازار صعودی آینده به راحتی می‌توان به آن رسید.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
کلیدواژه‌ها
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

کمبو کارت امروز همستر کامبت؛ ۲۹ شهریور + آموزش کامل

بازی همستر کامبت توانسته در مدت نسبتاً کوتاهی به چنان...

۴۰۰ هزار TAPS با کد تپ سواپ امروز؛ ۲۹ شهریور

بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat)، قطعاً تپ سواپ...

دیدگاه‌ها 1 دیدگاه
در پاسخ به دیدگاه کاربر
  1. سهیل مرودی
    سهیل مرودی | 21 مرداد 1403

    مطالب خوبی دارید آقای علیزاده