چرا نهنگ‌های شیبا در حال خالی کردن کیف پول‌های خود هستند؟

تاریخ: 20 مرداد 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه

داده‌های IntoTheBock نشان می‌دهد که نهنگ‌های شیبا در 30 روز گذشته ذخایر خود را کاهش داده‌اند، به طوری که دارایی‌های سرمایه‌گذارانی که بین 100,000 تا 1 میلیون دلار توکن SHIB دارند، 6 درصد افت داشته است. علاوه بر این، کاهش بیش از 3 و 7 درصدی در ذخایر نهنگ‌هایی که به ترتیب بین 1 تا 10 میلیون دلار و بیش از 10 میلیون دلار توکن SHIB دارند، نیز مشاهده شده است.

به نظر می‌رسد که این احساسات نزولی در میان نهنگ‌های شیبا در هفت روز گذشته افزایش یافته است، زیرا جریان خالص دارندگان بزرگ بیش از 670 درصد نزول داشته است. کاهش در این معیار نشان می‌دهد که این سرمایه‌گذاران به جای انباشت بیشتر، توکن‌های خود را تخلیه می‌کنند.

«قیمت توکن شیبا» را می‌توان به عنوان یکی از دلایل این اتفاقات منفی در نظر گرفت. دومین میم کوین بزرگ بازار، در هفت و سی روز گذشته به ترتیب بیش از 7 درصد و 14 درصد کاهش قیمت داشته است. در حالی که روند نزولی این میم کوین را می‌توان به افت بیت کوین نسبت داد، شایان ذکر است که حتی زمانی که قیمت بیت کوین بهبود یافته، شیبا از آن پیروی نکرده است.

روند شیبا در یک سال اخیر
منبع CMC

همچنین برخی اعتقاد دارند که این نهنگ‌ها میزان «ضرر» خود را کاهش می‌دهند، زیرا فکر می‌کنند که قیمت ممکن است همچنان روند نزولی خود را ادامه دهد. داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که بیشتر هولدرهای فعلی SHIB، میم کوین را در حالی خریداری کرده‌اند که قیمت بالای 0.00002 دلار بوده است، بنابراین منطقی است که این سرمایه‌گذاران به دنبال اعمال مدیریت ریسک هستند.

شیبا
خرید و فروش آسان شیبا در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید شیبا

از سوی دیگر، با بررسی بیشتر داده‌ها به این نتیجه خواهیم رسید که پذیرش شیبا نیز برای مدتی راکد مانده است. این بدان معنی است که این میم کوین دیگر مانند گذشته شاهد هجوم سرمایه‌گذاران جدید نیست.

عده‌ای از تحلیلگران می‌گویند که شیبا به سرنوشت دوج کوین دچار می‌شود – که فعالیت شبکه‌اش در سه ماه گذشته ثابت مانده و تعداد آدرس‌های جدید نیز کاهش یافته است. یک توضیح منطقی این است که معامله‌گران میم کوین در حال حاضر به میم کوین‌های جدیدتر علاقه پیدا کردند.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
کلیدواژه‌ها
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

کمبو کارت امروز همستر کامبت؛ ۲۹ شهریور + آموزش کامل

بازی همستر کامبت توانسته در مدت نسبتاً کوتاهی به چنان...

۴۰۰ هزار TAPS با کد تپ سواپ امروز؛ ۲۹ شهریور

بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat)، قطعاً تپ سواپ...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر