مهم‌ترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال در هفته دوم آگوست

تاریخ: 15 مرداد 1403
زمان مطالعه:  3 دقیقه

این هفته، اخبار مهمی از بخش‌های مالی سنتی و غیرمتمرکز در حوزه کریپتو را شاهد خواهیم بود. برخی از پروژه‌ها، از جمله Filecoin و MultiversX، در حال آماده شدن برای به‌روزرسانی‌های مهم خود هستند. در همین حال، غول بانکی مورگان استنلی به زودی به مشتریان منتخب اجازه می‌دهد در صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) سرمایه‌گذاری کنند.

در ادامه تأثیرگذارترین رویدادهای بازار کریپتو را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مولتی ورس ایکس نسخه سوم xExchange را در تست نت راه‌اندازی می‌کند

در 5 آگوست، MultiversX نسخه جدیدی از صرافی خود، xExchange V3 را در شبکه تست نت خود راه‌اندازی خواهد کرد. تیم xExchange در 30 جولای در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که این به‌روزرسانی برای آزمایش گسترده آماده است.

رویداد “Battle of Yields” از 5 تا 7 آگوست از کاربران دعوت می‌کند تا ویژگی‌های جدید را با موجودی مین‌نت خود آزمایش کنند.

این تیم تاکید کرد که دارایی‌های BattleNet هیچ ارزش واقعی ندارند و این اقدامات بر وضعیت شبکه اصلی تأثیری نخواهد داشت. اگر مشکل مهمی پیش نیاید، رونمایی رسمی از نسخه سوم اندکی پس از رویداد انجام خواهد شد.

با وجود این خبر مهم، قیمت توکن بومی مولتی ورس ایکس، EGLD، رشد خاصی نداشت. در زمان نگارش این مطلب و با توجه به ریزش چشمگیر بازار کریپتو، قیمت این کوین در حوالی 25 دلار در نوسان است که کاهشی 11 درصدی را در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد.

فایل کوین برای انجام ارتقای Waffle آماده می‌شود

شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز Filecoin ارتقایی با نام Waffle را در 6 آگوست اجرایی خواهد کرد. این ارتقا که در انجمن رسمی گیت هاب فایل کوین به تفصیل شرح داده شده، شامل چندین پیشنهاد برای بهبود فایل کوین (FIP) در جهت افزایش کارایی و عملکرد شبکه است.

چندین پیشنهاد قابل توجه برای تعریف مجدد اکوسیستم تنظیم شده است. هدف پیشنهاد FIP-0065 اصلاح محاسبه عرضه در گردش با درنظرنگرفتن «موجودی قفل شده در بازار» است. از سوی دیگر، FIP-0079 پیشنهاد می‌کند که BLS Aggregate Signatures را به ماشین مجازی فایل کوین (FVM) وارد کند و عملکرد آن را افزایش دهد.

علاوه بر این، پیشنهاد FIP-0090 قرار است یک اثبات غیرتعاملی تکرار (PoRep) را معرفی کند که امنیت و کارایی شبکه را افزایش می‌دهد. پیشنهادات FIP-0091 و EIP-155 به ترتیب بر افزایش سازگاری، پشتیبانی از Homestead و فعال کردن تراکنش‌های اتریوم تمرکز دارند.

مورگان استنلی ETF بیت کوین را به مشتریان منتخب خود ارائه می‌دهد

گزارشات اخیر نشان می‌دهد که از 7 آگوست، مورگان استنلی به 15,000 مشاور مالی خود اجازه می‌دهد تا ETF بیت کوین را به مشتریان واجد شرایط ارائه دهند. این حرکت گامی مهم برای ورود بانک‌های بزرگ وال استریت به فضای دارایی دیجیتال است.

در ابتدا این شرکت iShares Bitcoin Trust (IBIT) و Fidelity Wise Origin Bitcoin Fund (FBTC) را ارائه خواهد کرد. با این حال، این پیشنهاد محدود به مشتریان، با حداقل 1.5 میلیون دلار دارایی و تحمل ریسک بالا است. کارشناسان معتقدند این پیشرفت می‌تواند راه را برای پذیرش سازمانی گسترده‌تر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هموار کند.

دانلود دوازدهمین ماهنامه دامیننس

یک سال با دامیننس؛ سفری پر از تجربه و یادگیری

    آزادسازی توکن‌های IMX و دیگر پروژه‌ها

    بازار کریپتو در این هفته شاهد رویداد «آزادسازی توکن» به ارزش بیش از 50 میلیون دلار خواهد بود. قابل توجه ترین توکن IMX است که برنامه آزادسازی برای 9 آگوست برنامه ریزی شده است. در این رویداد 32.47 میلیون توکن IMX وارد گردش خواهند شد.

    دیگر آزادسازی مهم شامل XAI و اتنا (ENA) هستند.

    جواد علیزاده

    جواد علیزاده

    پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

    مطالب نویسنده
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    کمبو کارت امروز همستر کامبت؛ ۲۹ شهریور + آموزش کامل

    بازی همستر کامبت توانسته در مدت نسبتاً کوتاهی به چنان...

    ۴۰۰ هزار TAPS با کد تپ سواپ امروز؛ ۲۹ شهریور

    بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat)، قطعاً تپ سواپ...

    دیدگاه‌ها
    در پاسخ به دیدگاه کاربر