در هفته گذشته در بازار میم کوین‌های برتر چه گذشت؟

تاریخ: 23 تیر 1403
زمان مطالعه:  2 دقیقه
در هفته گذشته در بازار میم کوین‌های برتر چه گذشت؟

پس از هفته‌ای نزولی از ابتدای جولای، بازار میم کوین‌ها شاهد بازگشت قابل توجهی در هفته گذشته بود و ارزش میم کوین‌های پیشرو مانند شیبا (SHIB) و بونک (BONK) در هفت روز گذشته رشدی دو رقمی داشته است. با این حال، میم کوین مبتنی بر سولانا،Dogwifhat (WIF) روند دلچسبی نداشته و در همین بازه زمانی، روندی کاهشی را ثبت کرد.

سوددهی دو رقمی شیبا: حرکت به سوی میانگین متحرک‌های کلیدی

قیمت شیبا (SHIB)، طی هفته گذشته، 17 درصد افزایش یافته است. در زمان نوشتن این مطلب، میم کوین با قیمت 0.000017 دلار معامله می‌شود. با ارزیابی نمودار روزانه، قیمت این رمزارز در آستانه عبور از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) قرار دارد.

نمودار قیمت شیبا اینو

این میانگین متحرک روندهای کوتاه مدت یک دارایی را ارزیابی و نقاط ورود و خروج بالقوه را شناسایی می‌کند.

زمانی که قیمت دارایی در آستانه عبور از میانگین متحرک کلیدی است، اغلب سیگنالی صعودی صادر می‌شود. شیبا از 7 ژوئن زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه معامله شده است؛ بنابراین، حرکت فعلی آن قابل توجه است؛ زیرا نشان‌دهنده تغییر حرکت به سمت خرید و قیمت‌های بالقوه بالاتر است.

با این حال، باید به این نکته توجه داشت که اگر سناریوی صعودی نقض شود، قیمت این آلت کوین ممکن است شاهد روند نزولی باشد و به زیر 0.000015 دلار سقوط کند.

خرید شیبا

روند صعودی فعلی بونک (BONK) قوی است

در زمان انتشار این مطلب، BONK در قیمت 0.000022 دلار معامله می‌شود و در هفته گذشته رشدی 14 درصدی داشته است.

شاخص Aroon یک دارایی قدرت روند آن را اندازه‌گیری و نقاط بالقوه برگشت قیمت را شناسایی می‌کند. وقتی خط صعودی آرون به 100 نزدیک می‌شود، نشان می‌دهد که روند صعودی قوی است. در حال حاضر این شاخص برای بونک عدد 93.86 درصد را ثبت کرده است.

نمودار قیمت بونک

علاوه بر این، اندیکاتور CMF جریان نقدینگی ورودی به بازار BONK را نشان می‌دهد. شاخص CMF جریان پول به داخل و خارج از بازار یک دارایی را اندازه‌گیری می‌کند. وقتی ارزش آن بالاتر از صفر است، نشان‌دهنده قدرت بازار است، زیرا هولدرهای دارایی سرمایه مورد نیاز را برای کمک به حفظ رشد قیمت، تامین می‌کنند. در زمان انتشار این مطلب، این شاخص عدد 0.02 را نشان می‌دهد.

اگر این میم کوین همچنان از جریان نقدینگی برخوردار باشد و تقاضا بالا بماند، ممکن است قیمت بونک (BONK) تا 0.000023 دلار افزایش یابد. با این حال، اگر روند فعلی معکوس شود و احساسات از مثبت به منفی تغییر کند، ارزش توکن به 0.000021 دلار کاهش می‌یابد.

خرید بونک

بررسی روند قیمت رمزارز WIF

از بین پنج میم کوین برتر بر اساس ارزش بازار، Dogwifhat (WIF) تنها موردی است که کاهش قیمت را در هفته گذشته ثبت کرده است. قیمت این دارایی در حال حاضر 1.56 دلار است که کاهشی 19 درصدی را در 7 روز گذشته نشان می‌دهد.

اندیکاتور Parabolic SAR بر این موضوع تاکید دارد که کاهش قیمت WIF ممکن است تا آخر هفته ادامه یابد. شاخص Parabolic SAR برای شناسایی جهت روند بالقوه و برگشت‌ها استفاده می‌شود. وقتی خطوط نقطه‌چین بالاتر از قیمت دارایی قرار می‌گیرند، فشار فروش بالاست.

نمودار قیمت WIF

اگر این روند ادامه یابد، قیمت WIF به 1.50 دلار کاهش می‌یابد.

خرید داگ ویف هت

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
کلیدواژه‌ها
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر