5 آلت کوین برتر که باید پیش از تایید ETF اسپات اتریوم زیر نظر داشت

تاریخ: 18 تیر 1403
زمان مطالعه:  3 دقیقه
5 آلتکوین برتر که باید پیش از تایید ETF اسپات اتریوم زیر نظر داشت

سال 2024 می‌تواند سالی به یاد ماندنی برای بازار ارزهای دیجیتال باشد و این پتانسیل وجود دارد که دستاوردهای چشمگیری کسب شود. در این بین، رویدادی مهم در روزها یا هفته‌های آینده رخ خواهد داد که برای دومین رمزارز بزرگ بازار، اتریوم، تعیین‌کننده است. حتی عده‌ای پا را فراتر گذاشته‌اند و عقیده دارند راه‌اندازی محصولاتی نظیر ETFهای اسپات می‌تواند آغاز آلت سیزن بزرگی در بازار باشد.

اگر به ایردراپ‌ها و پروژه‌های جدید بازار به دقت نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که لایه 2 های اتریوم در صدر محبوب‌ترین‌ها قرار دارند؛ بنابراین اصلاً بعید نیست که راه‌اندازی ETFهای اتریوم تاثیر مثبتی بر اکوسیستم آن و مخصوصاً پروژه‌های لایه دو داشته باشد.

5  آلت کوین برتر برای خرید در ماه جولای و آگوست 2024

آربیتروم (ARB)

آربیتروم یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دو (L2) اتریوم است که از رول‌آپ‌های خوش‌بینانه برای افزایش سرعت، مقیاس‌پذیری و کارایی هزینه در شبکه اتریوم استفاده می‌کند.

در حال حاضر قیمت آربیتروم در حوالی 0.68 دلار و ارزش بازار 2.2 میلیارد دلار در نوسان است. ارزش آن حدود 70 درصد از بالاترین سطح اخیر خود یعنی 2.40 دلار کاهش یافته است و فرصتی را برای DCA در این پروژه به ما ارائه می‌دهد.

به‌عنوان یک راه‌حل مهم مقیاس‌پذیری لایه ۲ در اتریوم، اگر شرکت‌ها شروع به ارائه ETFهای اسپات اتریوم کنند، ARB به طور بالقوه می‌تواند رشدی خیره‌کننده داشته باشد.

خرید آربیتروم

استارک نت (STRK)

استارک نت یک پروژه لایه 2 جدیدتر است که در فوریه 2024 راه‌اندازی شد. در مقایسه با سایر پروژه‌های برتر لایه 2 مانند آربیتروم و پالیگان، استارک نت دارای ارزش بازار کمتر و پتانسیل برای بازده بیشتر است زیرا هنوز افزایش قیمت عمده‌ای را تجربه نکرده است.

در حال حاضر، استارک نت دارای ارزش بازار حدود 847 میلیون دلار است و با قیمت 0.58 دلار معامله می‌شود. همچنین 84 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 3.66 دلار که در 20 فوریه 2024 رسیده بود، کاهش یافته است.

بنابراین، اگر علاقه سرمایه‌گذاران به پروژه‌های لایه 2 افزایش یابد، STRK به طور بالقوه می‌تواند یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری باشد.

خرید استارک

متیس (METIS)

متیس یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم است که هدف آن رسیدگی به سه‌گانه بلاک چین است، چالشی که بلاک‌چین‌ها نمی‌توانند به طور همزمان غیرمتمرکز، ایمن و مقیاس‌پذیر باشند. همچنین هدف آن غلبه بر چالش‌های اصلی اتریوم است: سرعت، هزینه و مقیاس‌پذیری.

این پروژه یک مرحله تثبیت طولانی را بین 15 تا 18 دلار پشت سر گذاشت و در اوایل سال 2024 توانست تا حوالی 100 دلار صعود کند. METIS در حال حاضر دارای ارزش بازاری در حدود 226 میلیون دلار است که در مقایسه با سایر پروژه‌های برتر لایه 2 مانند پالیگان، آربیتروم و آپتیمیزم نسبتاً پایین است.

قیمت در حال حاضر در نزدیکی 40 دلار در نوسان است و با توجه به افزایش علاقه احتمالی به پروژه‌های لایه 2 اتریوم، پس از تایید ETF اتریوم، METIS نیز می تواند در واچ لیست لایه دوهای شما برای بررسی بیشتر قرار گیرد.

خرید متیس

آپتیمیزم (OP)

آپتیمیزم یک راه حل بزرگ مقیاس‌پذیری برای اتریوم است، با TVL (ارزش کل قفل شده) بیش از 786 میلیون دلار. جالب اینجاست که شبکه Base بر روی OP Stack ساخته شده است و به طور فعال به Optimism Collective کمک می‌کند.

همانطور که شبکه Base به توسعه خود ادامه می‌دهد، به طور غیرمستقیم از بلوک آپتیمیزم سود می‌برد که می‌تواند منجر به افزایش تقاضا برای توکن OP شود.

از زمان عرضه در ژوئن 2023، آپتیمیزم افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است و حتی توانست خود را تا نزدیکی 5 دلار برساند. در حال حاضر، آپتیمیزم دارای ارزش بازار 1.67 میلیارد دلاری است و با قیمت 1.5 دلار معامله می‌شود.

خرید آپتیمیزم

شبکه PYTH

این یک پروژه منحصربه‌فرد در بلاک چین سولانا است که پتانسیل رقابت با چین لینک را به عنوان یک پروژه اوراکل دارد.

شبکه Pyth بزرگ‌ترین و سریع‌ترین شبکه اوراکل شخص اول است. این شبکه داده‌های لحظه‌ای بازار را به اپلیکیشن‌های مالی در بیش از ۴۰ بلاک چین ارائه می‌کند و بیش از ۳۸۰ فید قیمت با تأخیر پایین را در ارزهای دیجیتال، سهام، ETF، جفت‌های فارکس و کالاها ارائه می‌کند.

PYTH از ماه مارچ در یک روند نزولی بوده است و اخیراً شروع به تثبیت در منطقه 0.3 دلار کرده است. در حال حاضر ارزش بازار آن حدود 1 میلیارد دلار است.

اگر PYTH از منطقه انباشت خود خارج شود، می‌توانید در عرض چند هفته رشد قابل توجهی داشته باشد.

خرید PYTH

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
کلیدواژه‌ها
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

توزیع ایردراپ ایکس امپایر آغاز شد! قیمت آن چقدر است؟

بازی ایکس امپایر که از چندی پیش اعلام کرده بود در روز 24...

آیا بایننس کوین (BNB) می‌تواند مسیر سولانا را دنبال کند؟

بایننس کوین (BNB) این پتانسیل را دارد که روندی مشابه با...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر