میم کوین‌ها، توکن‌سازی دارایی‌ها و هوش مصنوعی پیشتازان نیمه اول سال 2024 هستند

تاریخ: 6 تیر 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه
میم کوین‌ها، توکن‌سازی دارایی‌ها و هوش مصنوعی پیشتازان نیمه اول سال 2024 هستند

با نزدیک شدن به پایان نیمه اول سال 2024، سه بخش بیشترین سودآوری را در صنعت کریپتو داشتند: میم کوین‌ها، توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) و هوش مصنوعی. جالب اینجاست که میم کوین‌ها بالاترین سودآوری را به ثبت رسانده‌اند که نشان دهنده تغییری اساسی در پویایی بازار کریپتو و ترجیحات سرمایه‌گذاران است.

سود 1,800 درصدی میم کوین‌ها در نیمه اول سال 2024

در نیمه اول سال 2024، میم کوین‌ها بسیار سودآور بودند و توانستند به صورت میانگین 1834.22 درصد سود بسازند. توکن‌های جدیدی مانند BRETT و BOME توجه سرمایه‌گذاران را مجذوب خود کردند و BRETT نسبت به زمان راه‌اندازی خود 14353.54 درصد افزایش یافت.

تحلیلگری در این باره گفت: در حالی که عاقلانه نیست که همه به بازی خطرناک میم کوین‌ها بپردازند – میم کوین‌ها سرمایه و حجم معاملات قابل توجهی جذب کردند. آنهایی که این بخش را دست کم گرفتند، سود زیادی را از دست دادند.

توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی با ثبت نرخ بازگشت 213.49 درصد، به عنوان دومین بخش سودآور ظاهر شد. موسسات پیشرو، از جمله بلک راک، عامل تحرکات مثبت این بخش شدند.

عملکرد این بخش با توکن‌سازی دارایی‌های قابل توجه و بحث‌های نظارتی مثبت تقویت شد. این روند، پلی بین فناوری بلاک چین با دارایی‌های ملموس است و امور مالی دیجیتال را با دنیای فیزیکی ادغام می‌کند.

بخش هوش مصنوعی نیز عملکرد قوی نشان داد. با میانگین نرخ بازدهی 71.56 درصدی، در رتبه سوم قرار گرفت. توکن‌هایی مانند ARKM و AIOZ دستاوردهای چشمگیری داشتند که نشان‌دهنده ادغام رو به رشد هوش مصنوعی با فناوری بلاک چین است.

علی‌رغم افزایش در این بخش‌ها، بخش دیفای که زمانی رهبر بلامنازع بازار بود، تحت‌الشعاع بازگشت میم کوین‌ها، RWA و AI قرار گرفت. در همین حال، بیت کوین تا به امروز 45 درصد رشد داشته و اتریوم در همین بازه زمانی 49.65 درصد افزایش یافته است.

نمودار قیمت بیت کوین در شش ماه اول 2024

با وجود هیجان پیرامون این بخش‌های سودآور، سرمایه‌گذاران باید محتاطانه رفتار کنند. ماهیت پرنوسان میم کوین‌ها، عدم قطعیت‌های نظارتی RWAها و بخش نوپای ادغام هوش مصنوعی خطراتی را نیز به همراه دارد. با این حال، دستاوردهای قابل توجهی که مشاهده می‌شود، فرصت‌های منحصربه‌فردی را برای جسوران و ریسک‌پذیران به همراه دارد.

شما می‌توانید توکن‌های هوش مصنوعی و میم کوین‌ها را با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان ممکن در صرافی بیت پین معامله کنید.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

آیا طلا برای رالی صعودی دیگری آماده می‌شود؟

با افزایش قیمت طلا، شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهند که این...

نهنگ‌ها در هفته دوم اکتبر کدام آلت کوین‌ها را خریدند؟

برخلاف انتظارات برای رشد بازار کریپتو در ماه اکتبر –...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر