رشد 3 برابری نات کوین (NOT) در هفت روز گذشته؛ آیا زمان خرید است؟

تاریخ: 13 خرداد 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه
رشد 3 برابری نات کوین (NOT) در هفت روز گذشته؛ آیا زمان خرید است؟

نات کوین (NOT) در چند هفته گذشته از زمان راه‌اندازی خود در 16 می، طوفانی در بازار رمزارزها به راه انداخته است. قیمت این ارز دیجیتال در هفت روز گذشته نزدیک به 300 درصد افزایش یافته و حجم معاملات آن به بالاترین حد خود رسیده است.

بر اساس داده‌های یاهو فاینانس، افزایش قیمت Notcoin پس از آن اتفاق افتاد که حجم معاملات روز پنجشنبه از 1.47 میلیارد دلار فراتر رفت.

نات کوین، یک توکن بازی برای کسب درآمد، در بلاک چین TON منتشر شده و یک بازی کلیکی اجتماعی مبتنی بر تلگرام را مدل‌سازی کرده است. این پروژه، به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ها در بلاک چین TON است که توسط بنیاد تن پشتیبانی می‌شود.

بازی Notcoin پیش از این رشد انفجاری داشت. طبق گزارش‌های رسانه‌های اجتماعی، بلاک چین TON در عرض 30 ساعت پس از راه‌اندازی نات کوین پذیرای بیش از 1 میلیون کاربر جدید بود.

توکنومیکس نات کوین مدلی انگیزشی برای ترویج فعالیت کاربران دارد. کاربران اگر بیش از 30 روز غیرفعال باشند، روزانه 5 درصد از دارایی‌هایشان سوزانده می‌شود.

پیش‌بینی قیمت نات کوین (NOT)زمان خرید است؟

قیمت نات کوین در 24 ساعت به سقف تاریخی جدیدی رسیده است و توانست از سد مقاومت استاتیک خود در 0.013 عبور کند. روند صعودی فعلی و رسیدن اندیکاتور RSI به ناحیه اشیاع خرید، پتانسیل این را دارد که پولبکی به مقاومت شکسته شده را شاهد باشیم.

نات کوین در زمان نگارش این مطلب در قیمت 0.020209 معامله می‌شود که نشان‌دهنده رشدی 27 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

اگر به دنبال نات کوین رایگان هستید و می‌خواهید از این دارایی در کیف پول خود داشته باشید، اینجا کلیک کنید و در کمپین یک میلیارد تومان نات کوین رایگان در بیت پین شرکت کنید.

مبین حسینی

مبین حسینی

زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

مطالب نویسنده
کلیدواژه‌ها
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها 6 دیدگاه
در پاسخ به دیدگاه کاربر
  1. ایرانی
    ایرانی | 14 خرداد 1403

    داداش بخرین نگه دارین ،نگین نگفتم

  2. حامد پیرهادی
    حامد پیرهادی | 14 خرداد 1403

    سلام وقت بخیر من ۷ میلیون نات کوین داشتم الان داخل نات چیزی ندارم راهی برای پشتیبانی و پیگیری هست؟

    • مبین حسینی
      مبین حسینی | 14 خرداد 1403

      سلام حامد عزیز
      در پایان فاز ماینینیگ، نات کوین گزارشی از عملکرد هر کاربر بهش ارائه داد. بابت برخی کم‌کاری‌ها از بازیکنان امیتاز کم شده. ممکنه که امتیازات شما هم به همین دلیل کسر شده باشه.

  3. علی رستمی
    علی رستمی | 14 خرداد 1403

    بالاخره بخریم یا نه

  4. رضایی
    رضایی | 13 خرداد 1403

    تا پایان سال یک دلار رو میبینه یعنی صدبرابر قیمت کنونی

    • امید
      امید | 15 خرداد 1403

      به نظرت پتانسیل بالاترو داره