آموزش پل زدن و انتقال دارایی از سولانا به اتریوم

تاریخ انتشار: 8 خرداد 1402 | آخرین به‌روزرسانی: 16 شهریور 1402
زمان مطالعه:  2 دقیقه
آموزش پل زدن و انتقال دارایی از سولانا به اتریوم

برای انتقال دارایی از سولانا به اتریوم، می‌توان از یک صرافی غیر متمرکز قابل اعتماد (DEX) استفاده کرد. یکی از گزینه‌هایی که کاربران زیادی از آن برای پل زدن بین سولانا و اتریوم استفاده می‌کنند، صرافی چند زنجیره‌ای Portal Bridge است. عده‌ای حتی عقیده دارند که پورتال بریج بهترین گزینه برای پل زدن بین سولانا و اتریوم است.

با استفاده از این پلتفرم می‌توانید توکن‌هایی مانند USDC، USDT و WETH را از سولانا به شبکه اتریوم منتقل کنید. می‌توانید از این پل برای ارسال توکن به کیف پول‌های مختلف مانند متامسک، سایر کیف پول‌های وب 3 یا کیف پول‌های صرافی استفاده کنید.

در ادامه با نحوه انتقال دارایی بین سولانا و اتریوم آشنا خواهیم شد.

نحوه انتقال دارایی از سولانا به اتریوم

همانطور که پیش از این گفته شد، صرافی غیرمتمرکز پورتال بریج (Portal Bridge) یکی از گزینه‌های مناسب و محبوب برای انتقال دارایی‌ها از سولانا به اتریوم است. این پلتفرم از نقدینگی و انتقال توکن‌های زیادی برای جابه‌جایی بین بلاک چین سولانا و اتریوم پشتیبانی می‌کند.

با این راهنمای ساده می‌توانید در عرض چند دقیقه این کار را انجام دهید:

  • وارد سایت پورتال بریج شوید و کیف پول سولانا و اتریوم خود را متصل کنید.
  • توکنی را که می‌خواهید بین سولانا و اتریوم پل بزنید، انتخاب کنید. (USDC، USDT، WETH، DAI و …)
  • مقدار توکن‌هایی را که می‌خواهید انتقال دهید، وارد کنید.
  • تراکنش خود را بررسی و تأیید کنید. دارایی شما در کمتر از 10 دقیقه به کیف پول اتریوم شما واریز می‌شود.
نحوه انتقال دارایی از سولانا به اتریوم - صرافی غیرمتمرکز پورتال بریج

صرافی غیرمتمرکز پورتال بریج

دانلود هفتمین ماهنامه دامیننس

سواد اقتصادی و ذهنیت برنده در دنیای کریپتوکارنسی

    آیا پل پورتال یک پل امن برای انتقال دارایی از سولانا به اتریوم است؟

    کاربران زیادی در حال حاضر عقیده دارند که پورتال بریج امن‌ترین پل برای انتقال دارایی‌ها از سولانا به اتریوم است. اگرچه آنها در گذشته حمله بزرگی به پلتفرم را تجربه کردند که منجر به از دست دادن وجوه کاربرانی که نقدینگی را تامین می‌کردند، شده است. این آسیب‌پذیری سرمایه‌گذاران اولیه پروتکل، یعنی Jump Crypto را هدف قرار می‌داد، که نشان می‌دهد در صورت بروز دوباره، بسیاری از آنها از این پلتفرم کوچ خواهند کرد.

    پلتفرم آلبریج (Allbridge)

    اگر با توجه به تاریخچه پورتال بریج، به این پلتفرم اطمینان ندارید، می‌توانید جایگزینی مانند آلبریج (Allbridge) را امتحان کنید. این پلتفرم محبوبیت کمتری نسبت به پورتال بریج دارد، اما یکی از معدود پلتفرم‌هایی هستند که از آن می‌توان برای انتقال دارایی بین سولانا و اتریوم استفاده کرد.

    فی انتقال دارایی از سولانا به اتریوم

    فی انتقال دارایی و پل زدن از سولانا به اتریوم به دلیل توان عملیاتی و مدل انتقال پایین زیربنایی سولانا بسیار ارزان است. هنگام انتقال دارایی‌ها بین زنجیره‌ها، صرف نظر از اندازه پل، می‌توانید انتظار پرداخت حدود 15 دلار را داشته باشید. با این حال، اگر از اتریوم به سولانا پل بزنید، ممکن است کمی گران‌تر باشد و به طور میانگین ۲۵ دلار در هر تراکنش هزینه برای گس فی متحمل شوید.

    گفتار پایانی

    پل زدن و انتقال دارایی از سولانا به اتریوم یک فرایند ساده است و پورتال بریج امن‌ترین و محبوب‌ترین صرافی غیرمتمرکز زنجیره‌ای (DEX) برای این منظور است. برای شروع، به سادگی کیف پول خود را متصل و توکن‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس مبلغ را وارد و تراکنش خود را تایید کنید.

    در حالی که پورتال بریج در گذشته با یک سوءاستفاده امنیتی مواجه شده بود، سرمایه‌گذاران اولیه این ضرر را پوشش و سطح اعتماد خود را به پلتفرم نشان دادند. برای کسانی که به دنبال جایگزینی هستند، آلبریج گزینه مناسبی است.

    سوالات متداول:

    • آیا استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) برای انتقال دارایی از سولانا به اتریوم امن است؟

    هیچ پلتفرمی 100 درصد امن نیست، اما به دلیل ماهیت و عملکرد غیرمتمرکز این صرافی‌ها و پل‌ها، از امنیت بالایی برخوردار هستند.

    • از چه پلتفرم‌هایی می‌توانیم برای انتقال دارایی از سولانا به اتریوم و بالعکس استفاده کنیم؟

    صرافی غیرمتمرکز پورتال بریج (Portal Bridge) و پلتفرم آلبریج (Allbridge) گزینه‌های مناسبی برای پل زدن و انتقال دارایی از سولانا به اتریوم و بالعکس هستند.

    مبین حسینی

    مبین حسینی

    زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

    مطالب نویسنده
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    آزمون تورینگ کریپتویی؛ اندازه‌گیری قابلیت استفاده روزمره از رمزارزها

    این مقاله به بررسی مفهوم آزمون تورینگ کریپتویی می‌پردازیم و ...

    5 کوین برتر وب 3 که باید در سال 2024 به دقت رصد شوند

    در حالی که سه ماه از سال 2024 گذشته است، دنیای ارزهای دیجیتا ...

    تورم و رکود؛ دو روی یک سکه

    آیا تورم و رکود اقتصادی دو مفهومی متفاوت یا مکمل یکدیگرند؟ د ...

    دیدگاه‌ها
    در پاسخ به دیدگاه کاربر