افزایش 1,166 درصدی نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا؛ آیا افزایش قیمت در راه است؟

تاریخ: 2 تیر 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه
افزایش قیمت شیبا اینو

در رویدادی مثبت، نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا (SHIB) شاهد افزایش قابل توجهی بود. از سوی دیگر، فعالیت‌ها – به معنی تعداد آدرس‌های شرکت‌کننده در سوزاندن، نیز رشدی چشمگیر داشته و توکن‌های سوزانده شده بیش از 1,100 درصد در یک روز افزایش یافته است.

به گفته Shibburn، وب‌سایت رسمی برای ردیابی میزان کل توکن‌های SHIB سوزانده شده در هر روز، نرخ سوزاندن توکن شیبا 1,166  درصد افزایش یافته است. این رویداد از این چهت مهم است که نشان می‌دهد تمایل سرمایه گذاران شیبا برای سوزاندن توکن‌ها افزایش یافته است.

در یک دوره 24 ساعته، در مجموع 35.29 میلیون توکن سوزانده شده است که تفاوت قابل توجهی با ارقام روز گذشته دارد. با این حال، آنچه ممکن است مهم‌تر باشد، تعداد تراکنش‌های سوراندن در بازه زمانی 24 ساعته است.

داده‌های Shibburn نشان می‌دهد که در روز گذشته در مجموع ۱۲ تراکنش سوزاندن از سوی هولدرها انجام شده است. این یک تغییر مثبت نسبت به میانگین 6 تراکنشی است که در این هفته ثبت شده است.

به‌عنوان‌مثال، بزرگ‌ترین تراکنش سوزاندن در این مدت مربوط به یک کیف پول بود که کمی بیش از 10 میلیون توکن به آدرس Burn ارسال کرد. سپس هفت تراکنش دیگر آن را دنبال کرد که بین 2 میلیون تا 5.5 میلیون توکن به این آدرس فرستادند. بقیه تراکنش‌ها حجم بسیار کمتری داشتند.

نمودار قیمت شیبا

از سوی دیگر، حجم معاملات روزانه شیبا اینو در مقایسه با نرخ سوزاندن خود ضعیف عمل کرده است. حجم روزانه 14.22 درصد کاهش یافته و به 270 میلیون دلار رسیده است. در همین راستا، قیمت در هفته گذشته با افت روزانه 0.71 درصدی و کاهش 15.17 درصدی روبرو شده است.

عارفه رهبری

عارفه رهبری

تکنولوژی، نویسندگی و صدای کیبورد، من رو به وجد میارن. واسه همینم توی اکثر حوزه‌های تکنولوژی از جمله کریپتو غرق میشم، یاد می‌گیرم و می‌نویسم. حدود 2 سالی هست که در حوزه تولید محتوای صنعت کریپتو فعالیت می‌کنم و در تلاشم تا مفاهیم بلاک چین و کریپتو رو با زبانی ساده به مخاطب‌ها ارائه بدم.

مطالب نویسنده
کلیدواژه‌ها
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

کمبو کارت امروز همستر کامبت؛ ۲۹ شهریور + آموزش کامل

بازی همستر کامبت توانسته در مدت نسبتاً کوتاهی به چنان...

۴۰۰ هزار TAPS با کد تپ سواپ امروز؛ ۲۹ شهریور

بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat)، قطعاً تپ سواپ...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر