رمزارز وات برد (WAT) به بیت پین اضافه شد!

تاریخ: 2 مهر 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه
خرید و فروش وات برد در بیت پین

بیت‌پینی‌های عزیز،

ارز دیجیتال وات‌کوین (WatBird) با نماد اختصاری WAT از امروز، 2 مهر ۱۴۰۳، در بازار بیت پین قابل خرید و فروش بوده و شما می‌توانید به‌سادگی، این رمزارز محبوب را در بخش خرید آسان معامله کنید.

آشنایی با ارز دیجیتال وات کوین

بازی وات برد، جدیدترین بازی پلی تو ارن (Play To Earn) در تلگرام، با حمایت کمپانی Animoca Brands و پلتفرم GAMME راه‌اندازی شده است. بازیکنان در این بازی می‌توانند با شخصیت پرنده‌ای به نام WatBird، توکن بومی GMEE را از طریق ماین خودکار، مسابقات ریسینگ و دیگر بخش‌های سرگرم‌کننده دریافت کنند. همچنین کاربران با استیک توکن GMEE، جوایز بیشتری کسب می‌کنند و از ایردراپ‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

حالا خبر خوشی برای شما داریم! اگر این بازی را انجام داده‌اید و توکن‌های خود را جمع‌آوری کرده‌اید، اکنون نوبت نقد کردن آن‌هاست. این رمزارز در صرافی بیت پین لیست شده و این فرصت بی‌نظیر را برایتان فراهم کرده است تا از طریق فروش توکن‌های خود به درآمد برسید. شما می‌توانید به کمک مطلب آموزشی «راهنمای نقد کردن وات برد» نسبت به برداشت و فروش وات برد در صرافی بیت پین اقدام کنید.

وات برد
وات کوین‌های خود را با بهترین قیمت بفروشید!
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
فروش وات کوین
عارفه رهبری

عارفه رهبری

تکنولوژی، نویسندگی و صدای کیبورد، من رو به وجد میارن. واسه همینم توی اکثر حوزه‌های تکنولوژی از جمله کریپتو غرق میشم، یاد می‌گیرم و می‌نویسم. حدود 2 سالی هست که در حوزه تولید محتوای صنعت کریپتو فعالیت می‌کنم و در تلاشم تا مفاهیم بلاک چین و کریپتو رو با زبانی ساده به مخاطب‌ها ارائه بدم.

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

رمزارز همستر (HMSTR) به بیت پین اضافه شد!

بیت‌پینی‌های عزیز؛ ارز دیجیتال همستر کامبت (Hamster Kombat)...

خانه آخر همستر پارتی و جشنواره‌ای از جوایز

اگر از دنبال‌کنندگان اکوسیستم کریپتو در ایران هستید، حتما...

رمزارز راکی ربیت (RBTC) به بیت پین اضافه شد!

بیت‌پینی‌های عزیز، ارز دیجیتال راکی‌ربیت (RackyRabbit) با...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر