شمارش معکوس 18 روزه کتیزن: آیا ایردراپ بزرگی در راه است؟

تاریخ: 13 شهریور 1403
زمان مطالعه:  کمتر از 1 دقیقه

در 3 سپتامبر، Catizen یک شمارش معکوس 18 روزه را بدون تعیین کردن رویدادی مشخص اعلام کرد، که باعث گمانه‌زنی‌ها در مورد ایردراپ احتمالی این پروژه شد.

جزئیات بیشتری در مورد این شمارش معکوس اعلام نشده است و باید منتظر ماند و دید هدف تیم این پروژه از این کار چیست! این اتفاق درست در زمانی رخ داده است که کتیژن همراه با دستاوردهای اخیر خود، نقشه راه بلندپروازانه سه ماهه سوم را کامل کرد.

کتیزن اخیراً به بیش از 2 میلیون کاربر زنجیره‌ای دست یافته، که رشد چشمگیری در توسعه و آمار در این پلتفرم داشته است. تعداد کاربران فعال روزانه نیز به تقریباً 2 میلیون افزایش یافته که نشان از تعامل قوی کاربران آن است. علاوه بر این، کاربران پریمیوم تلگرام Catizen به 2.2 میلیون نفر رسید و تعداد کل کاربران آن به 31 میلیون افزایش یافت. چنین معیارهایی نشان‌دهنده این واقعیت است که این اکوسیستم به خوبی ریشه دوانده است و کاربران با علاقه آن را دنبال می‌کنند.

با این حال، با دستیابی به تقریباً تمام اهداف سه ماهه سوم، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه «شمارش معکوس» به ایردراپ مورد انتظار جامعه اشاره دارد. این سرنخ نشان می‌دهد که احتمالاً یک رویداد مهم در پیش است که بر پایگاه کاربران Catizen و فضای ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارد.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر