داستان تریدری که 1,200 دلار را تبدیل به 10 میلیون دلار کرد

تاریخ: 10 شهریور 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه

یک معامله‌گر ماهر اخیرا توانست که سرمایه‌گذاری 1,170 دلاری خود را به 10 میلیون دلار، در طی 3 روز، تبدیل کند.

پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Arkham در این باره نوشت که این تریدر به دلیل نوسانات زیاد قیمت‌ها، به ویژه در میم کوین TRON BULL به این دستاورد قابل توجه دست یافته است.

این کمپانی در توییتی اشاره کرد که TRON BULL به عنوان یک توکن اهرمی عمل می‌کند. داستان هیجان‌انگیز این تریدر با خرید TRON BULL به ارزش 780 دلار در پلتفرمی به نام Sunpump آغاز شد. Sunpump یک لانچ‌پد میم کوین‌ها است که به کاربران اولیه اجازه می‌دهد روی آخرین روندها سرمایه‌گذاری کنند.

پس از سرمایه‌گذاری اولیه، این تریدر متوجه شد که امکان کسب سود بیشتر نیز وجود دارد و 390 دلار دیگر نیز شرط‌بندی کرد. این زمانی اتفاق افتاد که این توکن در صرافی غیرمتمرکز Sunswap لیست شد. زمان‌بندی استراتژیک و همچنین بینش قوی نسبت به پویایی بازار، تا حد زیادی به این تریدر کمک کرد. به این ترتیب، او روی چیزی سرمایه‌گذاری کرد که در نهایت تبدیل به یک جهش عظیم قیمت شد.

در طی 3 روز آینده، ارزش TRON BULL افزایش قابل توجهی داشت. این امر سرمایه‌گذاری او را به بیش از 10 میلیون دلار رساند. با این وجود، TRON BULL و سایر توکن‌های اهرمی از این قبیل نشان داده‌اند که چنین سودهای هنگفتی می‌تواند لحظه‌ای باشد. پس از لمس قله، قیمت کل دارایی او کاهش یافت و به حدود 4.02 میلیون دلار رسید. با این وجود، همچنان بازدهی قابل توجهی را در سرمایه‌گذاری اولیه این تریدر نشان می‌دهد.

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها 1 دیدگاه
در پاسخ به دیدگاه کاربر
  1. Masoud
    Masoud | 10 شهریور 1403

    عجب اگه ما سرمایه میزاشتیم قطعا ده میلیون دلار ضرر بود