سفینه پین‌فینیتی به زمین نشست؛ گزارشی جامع از کمپین بزرگ بیت پین و برندگان آن

تاریخ: 24 تیر 1403
زمان مطالعه:  6 دقیقه
اختتامیه پین فینیتی

بازی پین‌فینیتی، بزرگ‌ترین کمپین کریپتویی ایران، به اتمام رسید و برندگان جایزه‌های خود را دریافت کردند.

پین‌فینیتی، بازی ساده اما درعین‌حال هیجان‌انگیزی بود که در آن بازیکنان باید با طی مراحلی، پین جمع می‌کردند. این بازی که توسط صرافی بیت پین برگزار شد، شامل مراحل ثبت‌نام، احراز هویت پایه، ورود به اپلیکیشن بیت پین، واریز یک میلیون تومان، معامله یک میلیون تومان، دعوت دوست و یک سری مراحل دیگر بود که با انجام هر مرحله، تعدادی پین دریافت می‌شد. این پین‌ها به‌مثابه امتیازاتی بودند که برندگان بازی را تعیین می‌کردند.

این بازی در عین این‌که یک نوع سرگرمی به شمار می‌رفت، سه مزیت دیگر داشت:

  • کاربران با دنیای کریپتو و ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شدند و اولین قدم‌های خود را برای ورود به دنیای پررمزوراز کریپتوکارنسی برداشتند.
  • افرادی که تریدر حرفه‌ای به شمار می‌رفتند و در طول مسابقه به معامله پرداختند، موفق به کسب سود از معاملات شدند.
  • طی قرعه‌کشی از شرکت‌کنندگان، یک برنده خوش‌شانس توانست یک‌شبه میلیاردر شود!

مراحل بازی پین فینیتی

درست شنیدید! جایزه بزرگ این بازی، یک جایزه 4 میلیاردی بود. در واقع، جوایز کمپین پین‌فینیتی به‌قدری مهیج بود که رقابت میان شرکت‌کنندگان بازی بسیار بالا گرفته بود. به‌طوری که در ابتدا فقط دو نوع جایزه برای برندگان در نظر گرفته شده بود؛ اما با استقبال بی‌نظیر کاربران، تعداد جوایز بیشتر شده و به ارزش حدودی ۵ میلیارد تومان رسید. این جوایز شامل موارد زیر می‌شد:

  • یک بیت کوین کامل
  • سه اتریوم برای سه شرکت‌کننده برتر
  • یک گوشی آیفون ۱۳
  • ۴۰ میلیون شیبا
  • یک ایرپاد
  • ۶۰ درصد تخفیف کارمزد

البته مینی کمپین‌هایی هم در دل این کمپین بزرگ اجرا شد که به‌واسطه آن‌ها هم جوایزی ارزنده برای علاقه‌مندان به دنیای کریپتو اهدا شد. در ادامه گزارش، به طور مفصل به آن‌ها هم خواهیم پرداخت.

فاز اول کمپین پین‌فینیتی

اولین فاز از کمپین پین‌فینیتی در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ با شعار اینجا یه بیت، پین شده شروع شد. کاربران با انجام بازی پین‌فینیتی در صرافی بیت پین، پین جمع می‌کردند و یک قدم به جوایز آن نزدیک‌تر می‌شدند. البته لازم به ذکر است که حتی کسانی که فقط یکی از مراحل بازی را انجام داده بودند، در قرعه‌کشی شرکت داده شدند. در واقع، یک ثبت‌نام در بیت پین می‌توانست کاربری را به یک بیت کامل برساند.

در طی این کمپین:

  • ۹۱۶ هزار شرکت‌کننده در بازی پین‌فینیتی شرکت کردند
  • تعداد کاربران بیت پین به ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسید
  • حدود ۲۸۸ میلیون پین ایجاد شد که تک‌تک آن‌ها برگه شانسی برای برنده شدن در بازی بود.

فاز اول به همین شکل ادامه داشت تا این‌که به فاز بعدی پین‌فینیتی رسیدیم.

فاز دوم کمپین پین‌فینیتی

فاز دوم کمپین پین‌فینیتی با برگزاری مینی کمپین‌ها، جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر شروع شد. اولین مینی کمپین به جام بولینگ بیت پین اختصاص یافت که در اپال برگزار شد و قدرتمندترین بازیکنان بولینگ در این رقابت حضور یافتند. پس از ۶ ساعت بازی و رقابت، در نهایت شرکت‌کننده‌ای با بیشترین امتیاز، برنده ۲۰ میلیون تومان شد.

جام بولینگ اپال

نفر اول بولینگ جام بیت پین

چند روز بعد، دومین مینی کمپین برگزار و تشک پین‌ها در باملند تهران پهن شد. از کاربران بیت پین گرفته تا مردم عادی، روی تشک بیت پین می‌پریدند و از ۱ الی ۱۰ تتر جایزه می‌گرفتند. در واقع، اگر روی مرکز تشک فرود می‌آمدند، ۱۰ تتر دریافت کرده و هرچه دورتر می‌شدند، تعداد تترشان کمتر می‌شد. البته این مراسم به پریدن روی تشک ختم نشد و با جشن آتش‌بازی و هنرنمایی تعدادی از هنرمندان نیز همراه شد.

تشک بیت پین

مراسم بیت پین در باملند

پین در دستان شرکت کنندگان در بازی پین فینیتی

هیجان فاز دوم کمپین پین‌فینیتی با سفینه سبزرنگ و مرموز در آسمان تهران به اوج خود رسید. بیت پین سفینه‌ای سبزرنگ را در آسمان تهران به پرواز درآورد و تعجب همگان را در سراسر کشور برانگیخت. اولین ویدیوی این سفینه ۳۰ میلیون بار بازدید داشت و همین موضوع باعث شد تا به‌سرعت این سفینه بتواند جای خود را میان مردم ایران باز کند و ماجراهای جالبی را روایت کند.

سفینه پین فینیتی

فاز آخر کمپین پین‌فینیتی

در فاز آخر این کمپین، سفینه پین‌فینیتی میزبان افراد مختلفی از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان شد و به این طریق پرسوناها و مخاطبین بیت پین را نشان داد. مهم نبود در کدام نقطه از این کشور زندگی می‌کردید یا چه شغل و سمتی داشتید، سفینه پین‌فینیتی میزبانتان بود تا شما را به کهکشان راه کریپتو و دنیای متاورس ببرد و در نهایت شما را به جایزه یک بیت کوین کامل برساند.

فاز آخر پین‌فینیتی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ به پایان رسید. پس از این تاریخ، دیگر امکان دریافت پین و شرکت در قرعه‌کشی نبود. فاز بعدی، اعلام برندگان مسابقه بزرگ پین‌فینیتی بود.

دانلود سیزدهمین ماهنامه دامیننس

از روانشناسی بلاک‌چین تا بهترین استراتژی در بازار بیت‌کوین

    مراسم اختتامیه و اعلام برندگان پین‌فینیتی

    بالاخره، سفینه پین‌فینیتی در تاریخ ۴ تیر ۱۴۰۳ روی پشت‌بام هتل استقلال به زمین نشست و کمپین پین‌فینیتی رسماً به پایان رسید.

    اعلام برندگان پین فینیتی

    مراسم اختتامیه پین‌فینیتی بیت پین در ۴ تیر ۱۴۰۳ با حضور جمعی از بزرگان جامعه کریپتو، علاقه‌مندان به این حوزه و افراد سرشناس برگزار شد. در این مراسم طی یک قرعه‌کشی کاملاً شفاف و بدون هیچ ابهامی، برندگان جوایز مهیج پین‌فینیتی مشخص شدند. این مراسم به صورت لایو از طریق اینستاگرام بیت پین نیز پخش شد تا کسانی که موفق به حضور نشدند، بتوانند به صورت زنده در روند مراسم، قرعه‌کشی و اعلام برندگان قرار گیرند.

    طی قرعه‌کشی صورت‌گرفته، برندگان جوایز به شرح زیر هستند:

    • برنده خوش‌شانس یک بیت کوین:

    جناب آقای حسین قربانی‌آذر

    برنده بیت کوین پین فینیتی

    • برنده اول اتریوم:

    جناب آقای میثم پوربابایی

    • برنده دوم اتریوم:

    جناب آقای محمد عراقی

    • برنده سوم اتریوم:

    جناب آقای سعید سلیمانی

    سه برنده اتریوم در کمپین پین فینیتی

    • برنده ۶۰ درصد تخفیف کارمزد:

    جناب آقای امیررضا پیربداقی

    • برنده گوشی آیفون ۱۳:

    جناب آقای سیدمحمدجواد مرادخانی

    • برنده ۴۰ میلیون شیبا:

    جناب آقای حسین حیدری

    • برنده ایرپاد

    جناب آقای شهرام امیرمظفری

    کمپین پین‌فینیتی با تمام هیجانات و اتفاقات لذت‌بخشش به پایان رسید؛ اما این پایان کار نیست. کمپین‌ها و مسابقات شگفت‌آور دیگری هم در راه است که می‌توانید از طریق آکادمی بیت پین یا کانال‌های سوشال بیت پین مثل اینستاگرام، تلگرام و توییتر از آن‌ها مطلع شوید.

    منتظر شگفتی‌های جدید از سوی بیت پین باشید!

    عارفه رهبری

    عارفه رهبری

    تکنولوژی، نویسندگی و صدای کیبورد، من رو به وجد میارن. واسه همینم توی اکثر حوزه‌های تکنولوژی از جمله کریپتو غرق میشم، یاد می‌گیرم و می‌نویسم. حدود 2 سالی هست که در حوزه تولید محتوای صنعت کریپتو فعالیت می‌کنم و در تلاشم تا مفاهیم بلاک چین و کریپتو رو با زبانی ساده به مخاطب‌ها ارائه بدم.

    مطالب نویسنده
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    سیزدهمین ماهنامه دامیننس؛ بلاک چین از نگاه روانشناسی

    طبق روال هر ماه، سیزدهمین شماره از ماهنامه دامیننس منتشر...

    رمزارز کتز (CATS) به بیت پین اضافه شد!

    بیت پینی‌های عزیز؛ ارز دیجیتال کتز (Cats) با نماد اختصاری...

    دیدگاه‌ها
    در پاسخ به دیدگاه کاربر