نظرات ویلی وو و رابرت کیوساکی در مورد آینده بیت کوین: چه زمانی قیمت 10 برابر می‌شود؟

تاریخ: 6 تیر 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه
چه زمانی قیمت 10 برابر می‌شود؟

ویلی وو، تحلیلگر مطرح کریپتو، در پلتفرم رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) درباره بیت کوین صحبت کرد و تاریخی را اعلام کرد که انتظار دارد قیمت بیت کوین تا 10 برابر افزایش یابد.

وو توییت خود را این‌گونه آغاز کرد که دنیای مالی بالاخره به این باور رسیده است که بیت کوین یک «کلاس دارایی در حال ظهور سریع» است. از آنجایی که این آگاهی اکنون در وال استریت گسترش یافته است، او به جامعه ارزهای دیجیتال یادآوری کرد که طبقات دارایی معمولاً ده‌ها تریلیون دلار آمریکا ارزیابی می‌شوند.

او در ادامه افزود: همه می‌پرسند «چه زمانی؟». من می‌گویم زمانی که در محدوده 25 تا 40 درصد پذیرش جهانی قرار می‌گیریم – می‌تواند سال 2023 باشد.

منحنی پذیرش S-curve

وو گفت: این بدان معناست که بیت کوین این پتانسیل را دارد تا 10 برابر سطح فعلی افزایش یابد. بر اساس همین مفهوم، بیت کوین احتمالاً از نظر اندازه با دلار آمریکا رقابت می‌کند و به یک دارایی ذخیره‌ی ارزش تبدیل می‌شود.

رابرت کیوساکی: بیت کوین به «منطقه موزی» رسیده است

در توییت اخیر، رابرت کیوساکی، کارشناس مالی و بیت‌کوینر اعلام کرد که ارز دیجیتال پیشرو جهان، بیت کوین، اکنون وارد «منطقه موزی» می‌شود. او در این مورد از رائول پال، مدیر اجرایی و سرمایه‌گذار سابق گلدمن ساکس، نقل‌قول کرد.

کیوساکی توضیح داد که ورود به «منطقه موزی» به معنای ایجاد «منحنی سینوسی» است. در این حالت، مردم شروع به پشیمانی می‌کنند که وقتی قیمت بیت کوین پایین‌تر بود، این دارایی را انباشت نکردند یا از خریدنکردن بیشتر آن پشیمان می‌شوند. کیوساکی اعتراف کرد که چندین سال پیش، این رائول پال بود که او را متقاعد کرد که سرمایه‌گذاری در بیت کوین را آغاز کند و زمانی که این رمزارز تقریباً 6,000 دلار معامله می‌شد، ۳۰ بیت کوین خرید.

بر اساس توییتی که اوایل این هفته منتشر شد، کیوساکی اظهار داشت که به انباشت بیت کوین ادامه می‌دهد و منتظر است تا قیمت پایین بیاید تا بیشتر بخرد. این سرمایه‌گذار اخیراً توییت کرد که امیدوار است بیت کوین تا سپتامبر بتواند به 300,000 دلار افزایش یابد، زیرا ETFها مقدار زیادی بیت کوین را خریداری می‌کنند و به لطف هاوینگ چهارم که در آوریل رخ داد، این رمزارز کمیاب‌تر می‌شود.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:
دیدگاه‌ها 2 دیدگاه
در پاسخ به دیدگاه کاربر
  1. علی
    علی | 8 تیر 1403

    من که چیزی نفهمیدم از تاریخ و منطقی که پشت حرف هر دوتاشون بود :\

  2. Kia
    Kia | 7 تیر 1403

    100%همینه👋👋👋👋