تحلیل تکنیکال و فاندامنتال رمزارز میکر دائو (MKR) – 19 مهر (11 اکتبر)

تاریخ انتشار: 19 مهر 1402 | آخرین به‌روزرسانی: 28 آبان 1402
زمان مطالعه:  1 دقیقه
تحلیل تکنیکال و فاندامنتال رمزارز میکر دائو (MKR) – 19 مهر (11 اکتبر)

ارز دیجیتال میکر (MKR) در 4 ماه گذشته روندی کاملاً صعودی را طی کرده است و توانست بعد از عبور از مقاومت 1000 دلاری، تا حوالی 1,600 دلار افزایش پیدا کند. کندل‌های هفتگی در ماه ژوئن و جولای بسیار پرقدرت بود و حتی ماه سپتامبر نیز نشان داد که گاوها قصد عقب نشینی ندارند.

در این تحلیل با توجه به نمودار هفتگی و داده‌های آن‌چین، سطوح حمایت و مقاومت این رمزارز را بررسی خواهیم کرد.

تحلیل تکنیکال میکر (MKR)

رشد 200 درصدی قیمت MKR در 4 ماه گذشته نوید روزهای خوب آینده را برای این ارز دیجیتال می‌دهد. با رسیدن قیمت به مقاومت استاتیک در محدوده 1500 تا 1600 دلار، خرس‌ها وارد بازار شدند و در هفته گذشته قیمت را تا 1400 دلار پایین کشیدند. ساختار کندل‌ها نشان می‌دهد که گاوها هنوز دست بالاتر را دارند.

در کوتاه مدت و با توجه به تشکیل کف و سقف‌های بالاتر، مادامی که قیمت در بالای 1300 دلار معامله می‌شود می‌توان انتظار داشت که مقاومت 1600 دلاری مجدد تست شود. اما در یک سناریوی نزولی، اگر قیمت به زیر 1300 دلار نفوذ کند، انتظار می‌رود MKR تا حمایت استاتیک در 1000 دلار افت کند. لازم به ذکر است که روند بلندمدت صعودی قیمت، تا زمانی که MKR بالای 1000 دلار است، پابرجا است.

تحلیل تکنیکال میکر (MKR)

از سوی دیگر، اگر گاوها موفق شوند بر سد خرس‌ها در 1600 دلار غلبه کنند، قیمت پتانسیل این را دارد که تا 2310 دلار رشد داشته باشد.

تحلیل فاندامنتال میکر (MKR)

شاخص Netflow در بازار اسپات، که از اختلاف ورودی و خروجی ارز دیجیتال به صرافی‌های اسپات به دست می‌آید، نشان می‌دهد که خروج MKR از صرافی‌ها بر ورودی غالب شده است. این بدین معنی است که سرمایه‌گذاران تمایل دارند که کوین‌های MKR را از صرافی بخرند و به سمت کیف پول‌های خود خارج کنند – که اغلب سیگنالی صعودی است.

تحلیل فاندامنتال میکر (MKR)

از سوی دیگر آدرس‌های فعال MKR نیز بعد از افتی که همراه با اصلاح قیمت داشت، اکنون مجدداً روند صعودی خود را ازسرگرفته است که نشان‌دهنده سلامت روند صعودی فعلی است.

تحلیل فاندامنتال میکر (MKR)

تعداد تراکنش‌ها نیز رفتار مشابه شاخص آدرس‌های فعال دارد و توانسته است به بالاترین سطح خودش در 2 سال گذشته برسد.

تحلیل فاندامنتال میکر (MKR)

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

مبین حسینی

مبین حسینی

زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

تحلیل تکنیکال استورج (STORJ): فرصت خرید وجود دارد؟ | ۲۶ مهر

ارز دیجیتال استورج (STORJ) راه حل منبع‌بازی برای ذخیره فایل...

تحلیل تکنیکال سولانا (SOL): ادامه روند فعلی یا تغییر روند؟ | ۲۵ مهر

ارز دیجیتال سولانا که یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های بازار...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر