صرافی کوینکس هکرها را به مذاکره دعوت کرد و وعده پاداش باگ بانتی را داد

تاریخ انتشار: 27 شهریور 1402 | آخرین به‌روزرسانی: 4 آذر 1402
زمان مطالعه:  1 دقیقه
صرافی کوینکس هکرها را به مذاکره دعوت کرد و وعده پاداش باگ بانتی را داد

صرافی رمزارز کوینکس، که اخیراً دچار نقض امنیتی شده است، از هکرها خواست تا با این شرکت مذاکره کنند و در عین حال وعده پاداش سخاوتمندانه‌ای را، در صورت تصمیم به بازگرداندن دارایی‌های دزدیده شده، داده است.

در نامه‌ای سرگشاده، کوینکس بیان کرد که حادثه هک به عنوان یک درس برای این شرکت عمل کرد و باعث شد تیم از اهمیت تضمین امنیت قوی دارایی‌ها در پلتفرم بیشتر آگاه شود.

این نامه که خطاب به هکرها بود، خواستار گفتگو و مذاکره با بازیگران مسئول این حمله شد و اشاره کرد که دارایی‌های دزدیده شده نماینده میلیون‌ها مشتری است که به این صرافی ارز دیجیتال اعتماد دارند.

ما امیدواریم که تاثیر این رویداد را بر هر یک از کاربران درک کنید. اگر نگرانی‌ها و ناراحتی‌های این کاربران آسیب‌دیده را درک کنید، خوشحال می‌شویم. ما صمیمانه از شما دعوت می‌کنیم تا با ما همکاری کنید تا این مشکل را به شیوه‌ای ایمن‌تر، معقول‌تر و کاربرپسندتر حل کنیم.

کوینکس در صورت بازگرداندن دارایی‌ها به هکرها، در حالی که متعهد به بهبود زیرساخت‌های امنیتی خود می‌شود، یک جایزه باگ بانتی نیز ارائه کرد. این شرکت همچنین از مهاجمان دعوت کرد تا با این شرکت برای ارتقای سیستم امنیتی آن در آینده همکاری کنند.

70 میلیون دلار از کوینکس به سرقت رفته است

کوینکس اظهار داشت که در حالی که این شرکت هنوز در تلاش برای محاسبه میزان خسارت مالی است، یافته‌های فعلی نشان داد که حدود 70 میلیون دلار از پلتفرم به سرقت رفته است که بالاتر از آنچه قبلا گزارش شده بود. با این حال، صرافی کریپتو تاکید کرد که این سرقت درصد کمی از کل دارایی‌های آن را نشان می‌دهد.

کوینکس زمان ازسرگیری خدمات را اعلام نکرد اما گفت که پس از بررسی‌های امنیتی شدید، برداشت‌ها در مراحل مختلف بازگشایی خواهند شد. این شرکت همچنین گفت که در حال کار بر روی تکمیل ارتقای کیف پول در هفته آینده است و در عین حال قول داد که خسارت کاربران آسیب دیده را 100% بازپرداخت کند.

 

مبین حسینی

مبین حسینی

زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:
دیدگاه‌ها 2 دیدگاه
در پاسخ به دیدگاه کاربر
  1. 00.
    00. | 5 آبان 1402

    سلام خسته نباشید آیا کونیکس زمان بازگشت دقیق سرمایه کاربران را اعلام کرده است

    • مبین حسینی
      مبین حسینی | 6 آبان 1402

      سلام دوست عزیز
      اطلاعی ندارم. از شبکه‌های اطلاع‌رسانی کوینکس این اخبار رو می‌تونید پیگیری کنید.