ارز دیجیتال بلاک توپیا (BLOK)، از امروز به بازار بیت پین اضافه شد!

تاریخ انتشار: 23 دی 1400 | آخرین به‌روزرسانی: 21 مرداد 1401
زمان مطالعه:  2 دقیقه

کاربران گرامی بیت‌پین

از تاریخ پنج‌شنبه ۱۴۰۰/10/23، ارز دیجیتال بلاک توپیا (BLOK) قابل خرید و فروش در بازار بیت‌پین است و می‌توانید بلاک توپیا (BLOK) را در بخش خرید و فروش آسان معامله کنید.

📌توضیحات:

۱. واریز و برداشت رمز ارز بلاک توپیا (BLOK) در کیف پول بیت‌پین بر روی شبکه پالی‌گانمتیک matic امکان پذیر است.

۲. کارمزد برداشت بر بستر پالی‌گان – متیک، BLOK ۵۰ و هم‌چنین کارمزد واریز رایگان می‌باشد. ( لازم به ذکر است تا ۲۴ ساعت آینده برداشت این رمزارز بسته می‌باشد)

خرید بلاک توپیا BLOK

ارز دیجیتال بلاک توپیا چیست؟

سایت اصلی | وایت پیپر | اکسپلور

ارز دیجیتال بلاک توپیا، یکی از پروژه‌های قدرتمند متاورس یا واقعیت مجازی است که با نام اختصاری BLOK در بازار ارزهای دیجیتال، معامله می‌شود. نام رمزارز بلاکتوپیا، از ترکیب دو واژه «بلاک»، یا همان بلوک و «توپیا» که یادآور اتوپیا یا آرمان‌شهر افلاطون است، برگرفته شده.

ارز دیجیتال بلاک توپیا، در مدت زمان کمی به یکی از ترندهای بازار ارز دیجیتال تبدیل شد. بلاک توپیا یک توکن غیرمتمرکز است که بر روی بلاکچین پالی‌گان، خلق شده است و توسعه‌دهندگان آن عقیده دارند که قرار است خانه ارزهای دیجیتال باشد. اما چطور؟!

بلاک توپیا در محیط واقعیت مجازی، یک آسمان خراش 21 طبقه است و هر طبقه، به یک هدف اختصاصی تعلق دارد. توسعه‌دهندگان ارزهای دیجیتال متنوع، می‌توانند به ازای پرداخت ارز دیجیتال اختصاصی بلاکتوپیا یا همان ارز دیجیتال بلاک (BLOK)، در طبقات این آسمان خراش، فروشگاه، نمایشگاه و یا فضای نصب بیلبورد و بنر اجاره یا خریداری و توکن خود را تبلیغ کنند.

همچنین بلاک یک توکن حکومتی است که دارندگان آن می‌توانند بخشی از پروتکل حکومتی بلاک توپیا باشند. هر NFT امتیاز یک رای در DAO یا سازمان غیر متمرکز محسوب می‌شود.

دانلود هفتمین ماهنامه دامیننس

سواد اقتصادی و ذهنیت برنده در دنیای کریپتوکارنسی

    فرصت‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال بلاک توپیا

    با توجه به آن‌چه که در ابتدای معرفی این رمزارز گفتیم، توکن BLOK یک ابزار قابل توجه در پُرتال Bloktopia Land Sale است و سه نوع فرصت کسب درآمد در متاورس را به وجود می آورد:

    • معامله BLOK از طریق صرافی‌ها
    • خرید/ فروش/ اجاره فروشگاه درون بازی
    • تبلیغات

    علاوه بر این، هر توکن بلاک که برای خرید فضای تبلیغاتی بلاک توپیا مورد استفاده قرار می گیرد، سوزانده می‌شود و این امر، فرایند عرضه توکن‌های BLOK را تا 22% کاهش می‌دهد و در واقع موجب ایجاد ثبات در رفتار توکن می‌شود.

    تحلیل و بررسی ارز دیجیتال بلاک توپیا

    ارز بلاک توپیا در تایم فریم روزانه در حال تکمیل یک الگوی هارمونیک Bat (خفاش) صعودی است که در حال رسیدن به PRZ الگو و تکمیل آن است. همچنین با شکست روند نزولی در نمودار RSI، سیگنال خوبی برای بازگشت روند است و احتمال رشد قیمت حتی قبل رسیدن به PRZ نیز وجود دارد.

    کارن آهنگری

    کارن آهنگری

    بازی با کلمات، یکی از بهترین سرگرمی‌هاست. در کنارش، کمک به دیده شدن این کلمات با کمک SEO هم مهمترین وظیفه‌ی من تو بیت‌پینه. سعی می‌کنم دانسته‌هام رو تو حوزه کریپتو با کاربرها به اشتراک بذارم و با سئو به دیده شدن این دانسته‌ها، کمک کنم.

    مطالب نویسنده
    کلیدواژه‌ها
    اشتراک گذاری:
    دیدگاه‌ها 6 دیدگاه
    در پاسخ به دیدگاه کاربر
    1. احسان
      احسان | 3 اسفند 1400

      با توجه به ایجاد تنش‌های سیاسی که در ویترین آن نام روسیه و اوکراین عنوان این اتفاقات در نرخ ارزها عادی و طبیعی است ، و بهترین فرصت برای خرید است .

      اگر بخواهیم یه تحلیل کوچک و پیش پا افتاده از این اتفاقات داشته باشیم اوکراین حتی در رویاهای خودش هم توان جنگ با روسیه را ندارد،اما چیزی که به اوکراین این جسارت را میدهد که به تقابل با روسیه برخیزد حمایت برخی از کشورها از اوست مانند:

      آمریکا ، اسرائیل و عربستان سعودی

      با توجه به اقتصاد آسیب دیده ایالت متحده ،بدیهی است برای خروج از این وضعیت نابسامان اقتصادی نیاز به ایجاد یک جنگ بزرگ دور از منطقه خودش دارد تا بتواند با فروش سلاح کسری بودجه خودش را جبران نماید.

      در این میان یکسری هم هستند که با آمریکا منافع مشترک دارند مثل عربستان که نیاز سعودی ها مالی و اقتصادی نیست ، بلکه از بین بردن یک قدرت بزرگ در منطقه است تا بتواند راه خودش را برای رسیدن به قدرت سیاسی و نظامی اول منطقه هموار نماید، از این رو می‌توان عربستان را هم سرمایه گذار اصلی این اتفاق بزرگ دانست.

      چیزی که در حال حاضر موجب بی ثباتی در بازار جهانی شده است بلاتکلیف بودن است ،اما این بلاتکلیفی فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری است ،چرا که این ریزش باعث توان خرید بیشتر میشود.

      در صورتی که جنگ نشود و کما‌فی‌السابق صلح بر قرار گردد همه چیز به شرایط عادی و قبل خود باز میگردد ، اما اگر اولین گلوله از هر سمتی شلیک بشود یا اولین اتفاق در عرصه جنگ سایبری شکل بگیرد حتی زرد ارزها( به قول برخی از دوستان شت کوینها) هم با رشد قابل توجهی رو به رو میشوند.

      خاطر نشان می‌کنم که بیت کوین و اتریوم شامل بیشترین رشد عددی خواهند بود، که این امر موجب میشود ارزهایی که در بستر این دو ارز هستند مثل همین بلاک توپیا دستخوش رشد چشمگیری خواهند شد.

      پیشنهاد من هولد کردن و حتی سرمایه گذاری بیشتر که قطعا خودم هم همین کار را انجام میدهم.

      لطفاً قبل از هر اقدامی در خصوص مطالبی که در بالا خدمتتان عرض کردم تحقیق و مطالعه بفرمایید 🙏

      بد نیست در این مسیر نگاهی به قیمت دلار در کشورهای “مختلف قبل از جنگ ، در هنگام وقوع جنگ و پس از جنگ بیاندازید.”

      امیدوارم که رشد اقتصادی تمام هموطنان موجب پیشرفت در زندگیشان و طرقی کشور عزیزمان بشود.

      ادمین گرامی پیشاپیش مراتب سپاسگزاری را از تاییدتون به جا می‌آورم

      • کارن آهنگری
        کارن آهنگری | 22 اسفند 1400

        سلام احسان عزیز
        ممنون از تحلیلتون. دیدگاه شما تایید شد.
        به امید معاملات پرسود در بیت پین

    2. مصطفی کاشانیان
      مصطفی کاشانیان | 21 بهمن 1400

      خیلی خوبه

    3. مصطفی کاشانیان
      مصطفی کاشانیان | 21 بهمن 1400

      خیلی خوب

    4. Behroozerror
      Behroozerror | 23 دی 1400

      این ارز متاورسی زیر یک دلار تا عید راحت قله خود رو خواهد زد که ده هزار تومن بود. بویژه اگه بایننس لیست بشه که یک دلار میزنه

    5. امیر
      امیر | 23 دی 1400

      سلام
      خیلی کار خوبی کردین که بلاک رو اضافه کردین. لطفاً، رز رو هم اضافه کنید. ممنون.